Žádost o přijetí - Kraen Shan

Žádost o přijetí - Kraen Shan

Příspěvekod Kraen » pondělí 07 duben, 2014 15:38

Něco o vás: Jsem kluk, momentálně v zahraničí, konkrétně v Belgii. Studuji posledním rokem peďák (matika & chemie) a následujících 40 let plánuji strávit pokusy o zlepšení českého systému školství. Za Komenského! S hrami jsem začal jako malý už na Nintendu a starých kazetách, pokračoval jsem přes Playstation 1 až po 4, na kterých drtím především Final Fantasy, všechny díly. Když jsem dostal svůj první počítač, uchvátila mě samozřejmě RPG, protože být alespoň na chvíli hrdinou je supr. (: Taky mám rád strategie typu AoE, W3, SC II.

Má MMO kariéra začala v roce 2002 Final Fantasy XI. V roce 2003 jsem se dostal do US closed Bety WoW a v roce 2004 jsem hru začal hrát aktivně na serveru Thunderhorn, udkud jsem následně doešel na US server Sargeras, kde jsem se stal členem PvE guildy Midwinter, ve které jsem dodnes. Hrál jsem i další MMORPG jako například AoC, Rift, SW: TOR, ale žádné mě nechytlo tak, jako FF XI a WoW.

V současné době hraji okrajově WoW (progress SOO dokončen v řijnu 2013), FF XI (srdcovka) a FF XIV. Mojí prioritou je The Elder Scrolls Online.

Věk: 24

Jméno hlavní postavy: Kraen Shan
Class: Templar
Level: 50, Veteran rank 3

Máte nějaké alty (další postavy)? (jméno, class, level): Nemám

Máte pro svoji hlavní postavu vymyšlen nějaký příběh? Jestli jo, popište nám ho. (není povinné vyplnit)

Kraen je mladý muž, který se narodil Altmerskému otci a Bretonské ženě. Po matce mu zůstaly Bretonské rysy, nicméně vyrůstal v Summersetském Alinoru, kde získal povahové rysy vznešených elfů. Je arogantní, sebevědomý, ale zároveň často přeceňuje své schopnosti. Po několika letech na Alinorské univerzitě odjel Kraen studovat na ostrov Auridon do akademie College of Aldmeri propriety, kde se z něj po absolvování studií stal Altmerský rytíř.